FUll gång

Leon är i full gång! Han är överallt, ställer sig överallt, tar på allt!
Haha, vart jag än hittar honom så står han någonstans, helt underbart. Som inatt vakna jag av att han stod i sin säng och sträckte sig efter mig. Söt.

Blogga ju inget igår, hade rätt fullt upp hela dagen.
Först var jag med ida till bvc, satt där och lekte i timmar i lekrummet.
Leon åkte bobbycar (?) HELT SJÄLV! Han fatta direkt, så han åkte om kring i rummet.



Här sitter Ida och ammar Livia. Hon är ju så go, skrattar hela tiden när homn ser mig naaw!



Lilla Leon sover i vagnen.



Usch, måste göra nått åt håret. Imorn blire färgning.
Sen åkte vi hem, och då fick vi besök av Jocke, Oskar och en mexicanare som hade ett konstigt namn, kommet inte ihåg haha. Så det blev en utmaning att prata på engelska igår hihi.
Vi kolla på film, supertrevligt.



Gjort min egna hylla i badrummet också, har egna hyllor överallt. Mina grejer får inte plats längre.
Måste sluta köpa en massa, och FÅ. Äslkling som skämde bort mig så mkt nu i jul.

Nu ska vi faktiskt ner på stan, köpa lite grejer, visar sen ;)


Kommentarer
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

Sjuk ofta? Hon har varit förkyld 2 gånger sen hon föddes, tycker inte det är så mycket.. annars är det bara tänder som har spökat en massa..! Hur mår ni? full fart kan ja tänka mig!!! :) härligt!! kramar

2010-12-29 @ 20:33:26
URL: http://jhfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0