haaard work work

Nyduschad och fräsh! Tränade ikväll och jag är helt utmattad.
Tränade ben/mage ( fram/baksida lår och vader + mage)
Imorn ska jag försöka köra armar och axlar. SKa börja lite lätt.

Kan ju lova att jag kommer ha träningsvärk i benen imorn av utfallen jag gjorde.
Kommer bli svårt att sitta ner haha.

Leon sover, Virus sover och Alexander sover... Hitta på?
Ska skriva på avtalet för jobbet som jag ska jobba lite med i januari, sen ska jag nog krypa till kojs och mysa framför tvn.

På tal om krypa, Leon KRYPER helt nu! shit, det gick så fort. Helt plötsligt kunde han krypa. Han kröp omkring i tvrummet hela dagen, dock så glömde han nästan bort tekniken nu ikväll då han ålade sig fram istället haha.





Här Lekte vi i hans rum lite :)

Förresten, jag blir bara mer o mer fri från piercingar nu. Har ju tagit bort min Medusa och navelpiercing och i helgen tog jag ut mina töj i öronen också. Får se om en hel cm har lust att växa igen till 1 mm...

Näsan och tungpiercningen får va kvar ett tag till, fast iofs så betyder ju det bara mer tatueringar istället.
Drömde inatt att jag va nere hos Matte och beställde en ny tid! ÅH JAG VILL!
Får bli en till ganska snart tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0