klätterapa

Min son hr blivit en riktig klätterapa, ska klättra på ALLT!?
Inte en lugn stund inte, speciellt inte när vi har granen i tvrummet. Den är mkt intressant.





Ja ni ser ju? Vet inte vad han skulle därunder att göra, men kul tyckte han de va.
Lyckas ju verkligen också.



Han är så söööt på denhär bilden!



Jag ska egentligen inte klaga, de är jättekul att han kryper/klättrar och klänger.
Man ska ta vara på den tiden som är istället för att bara se fram emot det som kommer.

Om han är i tvrummet och jag på toan, så kommer han när jag skriker på honom. Sockersöta barn!
Så duktig. Inte lika mkt bärande nu ju.
Inatt var han så duktig också, sov hela natten.

Fast inatt väckte kattaset mig istället, blir tokig på han.
Kraffsar på dörren, sällskapssjuk kl halv 6 på morgonen. VARJE MORGON!

Nu ska jag ta vara på lite "egentid" för Leon sover.
Sen ska ja färga håret och klippa lite. Måste va nyårsfin till imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0