min back hurts

Mkt gnäll just nu? Nja lite kanske. Min rygg värker lite. Har precis slagit in en massa julklappar samtidigt som jag jagat Leon haha. Han är så snabb! Sätter honom på golvet med sina leksaker, och hucks flucks så har han lyckats ta julklappar, julpapper och tejp HAHA!

Körde ner till stan idag (igen) för sista julshoppingen. Har bara "hämtningar" kvar. SÅ himla skönt att vara ute i god tid för en gångs skull. Leon fick sig lite mer även fast jag var klar med julklappar till honom.

Köpte även lite annat smått och gott, bla en skorta med slips som Leon ska ha på sig vid jul :)
Webhallen paketet hade kommit idag också, 6 filmer till! Harry Potter 1-5 och twilight new moon.



Jag älskar vågigt och lockigt hår! Jag har dock så jäkla rakt hår. Men igår när jag kom ut ur duschen ( haft håret i en knut) så var det såhär. Kan de inte alltid se ut så?



Här är Leons pulka som vi fick förra året av vår granne. Han sitter superbra i den och visst är det kul att åka!
Så himla söt han är i den, ska visa er nångång.



Ser ni va tomt de är utan akvariet? :( Men det får se ut så sålänge, sen får vi se vad som kommer hända där :)
Kanske ska låta de va som de är?

Nu ska jag starx laga mat, sen ska vi se Shrek 2, igår såg vi 1an. Julstämning på hög nivå!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0