Nelly

Yey, vilken bra start på dagen! Fick mitt Nellypaket idag. Jag som trodde att jag skulle behöva hämta det på kvantum eller nått.
Första gången jag NÅGONSIN har beställt kläder på internet, de är sant! Anledning är att när jag va yngre så beställde mamma kläder till mig ibland och det var ALDRIG rätt storlek. Så jag har aldrig "vågat" beställa.

Men alla 3 plagg jag köpte passade!







Köpte som sagt 2 linnen och ett par leggins. Orka inte ta kort på allt dock. Sen fick man en kjol på köpet som är lika lång som jag ungefär haha. Men jag älskar de vita linnet! Inte min vanliga "stil" men man måste ju testa lite annat ibland.

Ska absolut beställa därifrån igen! Kan ju önska sig lite julklappar där kanske?

Dagen kommer ungefär se ut såhär idag:
Snart lunch till Leon och mig själv, därefter vardagliga sysslor...
Laga mat till älskling kommer hem.
Åka till affären och handla lite.
Träna ikväll! Gjorde ju aldrig det i helgen, men idag ska jag allt göra det!
Sen dusch och chill.

Jobbsökandet fortsätter, försöker söka lite jobb varje vecka så nån gång måste det ju bli nått!
Jag är inte den som ger upp ska jag säga er!

Nu ska jag kolla runt lite annat på datorn medans lillen sover...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0