sluta blogga?

Jag har ingen motivation att blogga längre, kanske borde sluta?
Den får finnas kvar så jag kan titta tillbaka, kanske att jag skriver NÅN GÅNG ibland.
Vad tycker ni?

Helgen har väl varit sådär, känns så tråkigt när vädret är som det är.
I fredags var vi och handlade, lagade mat och hade fredagsmys.

Igår åkte vi och köpte oss en gran, JULEN RÄDDAD!
Var också en sväng nere på stan, jag leta vinterskor men hitta inga då alla var slut!
Ska kolla nu i veckan igen. Men en ring fick jag med mig hem, letat asmkt efter ringar o igår hitta jag äntligen en!

Handlade, laga mat o diverse... Idag snöar det som f*n så idag blir det att bara ligga inne, mysa, kolla film och äta gott haha. Jonzi är sjuk också.

Förresten så har jag verkligen tagit tag i träningen nu. Igår träna jag armar, mage och lite rygg. Sjuk träningsvärk idag! Så lite vila idag, så tränar jag imorn igen, då tänker jag köra ben och mage igen. Kör magen oftare.
Jag är tillomed så duktig att jag inte ens ätit lördagsgodis eller nått sånt. Bara nyttiga grejer, vilket också är gott!





Du gör livet värt att leva! <3

Leon kryper för fullt nu, snabb som attans, på hans 8 månaders dag kröp han HELT!
Nu ställer han sig upp själv vid vissa saker, t ex i soffan, ibland på golvet och i sängen. Duktiga unge!

Vi älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Sluta ine blogga, ta bara ett uppehåll. Kliandet i fingrarna att du vill skriva kommer komma tillbaka efter ett tag :)

2010-12-19 @ 11:29:41
URL: http://shannyleesmitz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0