Denna snö gör mig vansinnig!

Varför slutar de aldrig snöa?
Vi kommer ju bli begravda i snö för fan! Kommer snart inte få nån syra pga all snö!
Älskling hade tur i morse som ens kom iväg till jobbet med bilen, frågan är bara om han kommer hem med bilen eller om han blir tvungen att gå :S

Från ett ämne till ett annat, jag är så sjuuukt trött på bloggens design!
Om jag ska va ärlig så hatar jag den faktiskt haha. Men jag ska inte ändra på den förns plutten kommit.
Då ska den bli fin! :D

Igår tog jag iaf tag lite i städningen som jag sa. Sen kom mamma och pappa för de skulle in till stan och handla.
Så jag följde med dem ner en sväng. Köpte 3 par trosor som va väldigt behövligt. Tag 3 betala för 2 är aldrig fel.
Kollade på bebiskläder också, gosh va fina kläder de finns! Men vi har sagt att vi inte ska köpa mer förens bebisen kommit då vi vet va de är för kön. Så jag ska försöka hålla mig ifrån de haha. Inte så lätt när man hittar massa fina söta kläder. Dock så fick jag faktiskt en body av mamma som hon köpte.

Vi passa på att leta efter en babysitter också. Fanns 2 kvar men de gillade jag inte så mkt.
De skulle iaf komma in nya i mars, skitfina va dem! Så vi ska vänta tills dess. Mamma och pappa ville köpa den till oss.
Jättefina färger fanns de att välja på också. Sen kom jag ju på att jag måste köpa en babymonitor också, men de hitta jag ingen. De är nog bäst att Jonzi är med när de inhandlas :) Som sagt så börjar de närma sig nu, saker inhandlas hela tiden. Roligt att sprida ut de lite så man inte köper allt på en gång.

Aja, när de åkt hem åt jag och Älskling tacos vilket faktiskt va länge sen. Jag har inte haft nått sug av de.
Sen somna vi båda 2 i soffan haha! Sov nog i 1.5 timmar skulle jag tro haha. Sen kolla vi på solsidan, så jävla bra!
Resten av kvällen bestod av godis och mys. Jonzi spela lite tvspel också.
Ja "kort" sammanfattning. Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka tänka bort all snö som kommer.
VÅR kom SNART!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0