How it goes...

När jag vaknade imorse så kände jag knappt av smärtan i blygdbenet, så skööönt tänkte jag.
Men nu några timmar senare har jag ont igen. Dock inte lika ont som jag brukar som tur är, men har tillräckligt ont för att inte vilja röra på mig för mycket.

Vilket skit de är ibland usch usch. Men eftersom jag mår bättre idag så hoppas jag på att jag iaf är på bättringsvägen.
En kompis till mamma hade samma problem, hon berättade också att de inte gick över när bebisen hade kommit. De blev VÄRRE! Hennes man fick bära henne var hon än skulle. Kul... Men hon sa att de gick över efter nån vecka som tur va. Men fy för o bli buren. DÄR har ni nått jag har en "fobi" för, att bli buren. De är ett av de värsta jag vet, jag får panik och börjar sparka o grejer. HAHA.

Idag har jag inga planer direkt, laga mat tills älskling kommer hem är de enda som står på "shemat" som jag kallar de.
Vika tvätt kan väl behöva göras också. Så nu sitter jag bara vid datorn och lyssnar på Billy Talent, sjukt länge sen man lyssna på dem. Kommer fortfarande ihåg när jag och pauline såg dem live på hultsfredsfestivalen 07. Nån jävla idiot som stod framför oss. En jävla skinhead haha. Han va helt galen, 2 meter lång va han nästan också. Så han mer el mindre putta ner alla småtjejer påmarken så de knappt tog sig upp...

Ett av de värsta jag faktiskt varit med om var när jag va på RATM 08 ( rage against the machine) .
Jag va gaaanska packad och är 1,60 m lång bland flera hundra 1,80 m killar på en livekonsert som var väääldigt populär. Jag blev såklart nerputtad på marken, flera hundra folk trycker på som fan och folk trampar på mig.
Jag hade panik och tänkte, jag kommer dö. Ingen ser mig, ingen bryr sig och konserten är inte slut än på 1 timma!
MEN så var de en väldigt snäll kille som plocka upp mig! Jag tackar honom än idag för de han gjorde.
Rätt som de va så satt jag på hans axlar för att inte ramla igen haha. DÅ ser jag Jonzi och Jocke som då hittade mig haha. Då blev jag glad igen haha. Men fan de är ju sjukt farligt på sånadär konserter ju! Folk blir ihjältrampade!
De är ju helt sjukt om man tänker efter!!!

haha nu kom jag in på ett helt nytt ämne, lätt att drömma sig bort ibland och bara tänka på gamla minnen.
På tal om Billy Talent på hultan så ska ni få en läcker bild på sångaren som Pauline har tagit.


De va en vaaarm och skööön dag :D

Nu ska jag dra mig!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag såg oxå RATM på hultan 08, skitbra tyckte jag det var! ;D Men läskigt med folk som blir nertrampade osv >< folk är galna haha! Billy Talent såg jag oxå btw :D haha!

2010-02-03 @ 18:44:09
URL: http://alexxlundin.logg.se/
Postat av: Alexandra

oj, Skrev fel på min blogg ;D xD

2010-02-03 @ 18:45:11
URL: http://alexxlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0