Kläder i toaletten...

Åh klockan är snart 01.00 och jag kan inte sova. Dels för att jag har ont i huvudet och dels för att jag bara inte är trött. Iofs så kan man tro att jag är trött...

Jag plockade upp smutstvätt som låg i sovrummet och skulle slänga de i tvättkorgen, men vart hamna dem ist?
Jo i toaletten?! HAHA fråga mig inte hur man lyckas, men är man seg och lite borta i skallen som jag var just då så är de nog ganska lätt hänt.

Sen jag skrev sist så har de inte hänt speciellt mkt. Ätit, kollat på tv, spelat tvspel och myst med älskling är vad jag hunnit göra. Och nu har jag ont i huvudet, vet inte vad de beror på. Är törstig hela tiden också, trots att jag druckit mycket vatten. Kommer ju inte kunna sova inatt för jag kommer va pissnödig hela tiden.

Juste en annan sak som bekymmrar mig. Jag måste ju söka jobb fram tills BF och när jag sökt ett jobb så ska jag meddela de till min handledare på amf, men hur gör man de? Hur bevisar man att man sökt ett jobb? :O
Ska nämligen fixa lite med det imorn, tror ju knappast på att någon kommer vilja anställa en gravid kvinna i vecka 33 som väntar på sjukskrivning så fort jag fått ett jobb haha. Känns otroligt onödigt, men så är de helt enkelt.

Imorn ska en hel del saker göras.
Måndag: Gå till körskolan, plugga teori och boka lektioner. Besikta bilen, följa med älskling ner till stan och hämta ut hans linser, samt kolla efter fotoalbum. Ringa FK och Riksbyggen, laga mat. Söka jobb.
Tisdag: Fortsätta med jobbsökandet, påbörja packningen av BB-väskan, fixa iordning mig innan jag drar på Minnas tjejmiddag eftersom hon fyller 21 år!
Onsdag: Kaaanske träffa nån av polarna, sen de vanliga ( fixa hemmet, laga mat)
Torsdag: Första föräldragruppen på mvc. Förhoppningsvis storhandla om de inte blir på onsdagen el fredagen.
Fredag: Bara ta de luuugnt! :D Äta mysmat!
Helgen: Om vädret tillåter så åker vi till IKEA! :D

Så ser den kommande veckans shema ut. Får se hur mkt som "håller".
Sen äre en del andra småsaker som ska göras, t ex försöka få mer iordning på bebisrummet.

Nää nu kanske jag blivit lite trött i ögona, ska försöka sova iaf!
Godnatt på er!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: thess

när jag sökte jobb så skicka jag ett mail till min handledare med vad för jobb jag sökt och numret på annonsen, men jag skickade inte med vad jag skrivit för då hade jag nog blitt avstängd. :P hahah jag skrev ju typ bara skit så dom inte skulle vilja anställa mig :P

2010-02-22 @ 07:14:06
Postat av: Ema

ja, arbetsgaranti för ungdomar heter det ju. och jo, JAG måste praktisera annars får jag inga pengar från soc. men de som inte går på soc måste inte gå med i arbetsgarantin och praktisera. till mig sa de så iaf, om man har blivit erbjuden att delta i arbetsgarantin så får man inte tacka nej.

ehm ja, du kan ju maila bara och skriva vilka jobb du har sökt. jag tror inte man behöver bevisa det på något annat sätt ;S

2010-02-22 @ 12:52:54
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0