Little big planet...

Kom precis från tvspelandet. Spelat Little big planet.
Skitkul spel!

Jag tröttna efter ett tag och blev helt slö i ögonen. Så jag ställde mig vid disken ist.
Jonzi spelar fortfarande såklart HAHA.
Idag har jag iaf mått lite bättre, var och handlade förut. Gick ju som jag gick men gick de gjorde jag!

Skulle ju ha varit på amf idag men eftersom jag mådde som jag gjorde så sket jag i de.
De sjuka är ju att när jag va där sist så fick jag en ny tid ( idag) men jag fick ingen tid? bara datum?
så hur ska jag kunna veta vilken tid jag ska va där? Hmm...
Ringde iaf imorse men de va bara automatisk telefongrej så jag fick inte tag på nån.

Antar att jag får en ny kallelse...
Aja, imorn har jag körlektion som jag ska gå på iaf. Ser ju inte fram emot de direkt.
Halv 11 också. Tråkigaste tiden... Ska backa runt backkrön den här gången... Kul.
Kommer antagligen backa på nån hahaha. nää då.

Idag gjorde vi Chili corn carne, blev väl inte sådär jättelyckat. Blev inte så mkt smak på de trots att jag krydda de som fasen haha. Men men, de gick iaf att äta. Lite nyttigt med bönor som jag inte äter annars också.
Så för att vi inte haft nått mys i helgen då jonzi jobbat så köpte vi lite chips tills PH ikv. Lite mysigt måste man ju få ha iaf.

Jaja, får se om jag kanske lägger upp en bild på magen nån dag också och skriver lite om vecka 30.
Blir iaf inte idag. Men nu vet ni att jag lever iaf.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: jessika

tova har ju en del läsare :D

vad skönt att du till slut blev gravid ! det tog ju inte så lång tid iaf, kan ju ta flera år för andra.

jag går över i v30+0 idag :)

2010-02-02 @ 08:08:20
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0