Ett helt zoo på övervåningen?

Gosh va arg man kan bli på sina grannar ibland?
De är jag idag! Så otroligt arg!

De lät HELT ÄRLIGT som om de va 100 elefanter som sprang omkring däruppe!
De tar verkligen ingen hänsyn till sina grannar ibland! Vi träffar dem inte så ofta så vet knappt vilka det är.
TÄNK OM vi hade haft en bebis som skulle sova nu???

Jag blev iaf så jävla arg att jag kasta in en lapp i deras brevinkast. De blev tyst ungefär i 5 minuter så fortsatte de igen. Så jävla respektlöst.
De finns bara en övervåning alltså bara 2 grannar. Den ena grannen som idag då var otroligt respektlös och så en annan granne som har en hund som skäller HELA tiden för att han ALDRIG är hemma.
Vi har bott här i 6-7 månader och har sett honom EN GÅNG, vilket var förra veckan då han för första gången gick ut med sin hund. De är ju helt sjukt?! Stackars hund, sitta i en lägenhet ensam hela dagarna, de fattar väl vem som helst att man inte kan göra? bara låta hunden vara ensam?  De är en rätt gammal person också, eller gammal o gammal över 50 iaf.

Vi sa vänligt Hej till honom när vi såg honom förra veckan ( för första gången) också, men han hälsa inte ens tillbaka?
Kanske ett tecken på att hissen inte går ändå upp? eller? Jag tycker iaf synd om hunden...

Juste! Vet ni va jag fick i fredags när Älskling kom hem från jobbet?
Jo! En bukett med tulpaner, en tialott och en ben and jerrys!


Visst är de fina? :D Åh va glad jag blev! Älskling är för snäll! <333
Älskar när han köper t ex blommor åt mig utan anledning!

Iaf nog skrivet om de. Igår blev inte dagen så som jag hoppats men de visste jag redan.
Jag och Jonzi försökte verkligen hitta på något att göra men vi kom inte på nånting. Han kom med förslaget att åka till linköping. Då var klockan nästan 2 så de tyckte jag var för sent. tar ju ändå 1.5-2 tim att åka dit.
Vi satt och tänkte och tänkte och de vi kom fram till var att Ta en mysig middag på Kinaresturangen.

De va jättemysigt! Jag tog stekta räkor med wokade grönsaker och cashewnötter. Mmm mumma! Jonzi tog 4 små rätter ( lättel) som kineserna säger. När vi hade ätit upp var kl 19 så de ville inte riktigt åka hem, så vi tog bilen och åkte omkring i stan ahah. BARA för att fördriva tiden skapligt pensionärer!
Sen när vi kom hem kolla vi på film och mös i soffan, när filmen var slut tog vi ett lååångt varmt bad tillsammans :D

En riktig mysdag blev de iaf! Och snart är de alla hjärtans dag, min och Jonzis tvåårsdag, Jonzis födelsedag och till sist men absolut inte minst BF!
Mycket att se fram emot! Eller hur :D

Förresten så vill jag att ALLA som läser min blogg ska gissa på ett datum som jag kommer kläcka den lilla bebisen på! Jag har BF den 16 april, så de har ni att utgå ifrån ;) Jag sitter själv och funderar på när dagen D kommer!
Nä nu ska jag faktiskt göra iordning lite hemma, ser ut som 7 svåra år!
Ciao!



Kommentarer
Postat av: Joanna

Den 18 april! Min 20årsdag! Yeay! Kram

2010-01-17 @ 16:10:19
URL: http://varldenarstor.blogg.se/
Postat av: Anna

17de eller 21a :D

2010-01-17 @ 20:26:55
URL: http://ludiicrous.blogg.se/
Postat av: yohanna

14 april

2010-01-17 @ 22:29:02
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag tror på 12 april!;D

2010-01-18 @ 09:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0