Julpyntet väck!

Äntligen är julpyntet väck! Granen åkte ut redan igår.
Palla verkligen inte att dammsuga från den mer så den såga vi sönder och slängde.
Så idag fortsatte jag med resten, ta bort julgardinerna gjorde jag också vilket va oerhört skönt för nu fick jag sätta upp mina nya gardiner som jag köpte i Ullared.

Jättemysigt blev de i tvrummet, och allt är som vanligt igen.
Samma vecka som vi satt upp allt julpynt sa jag " åh tänk om man kunde ha de uppe året om, så mysigt!" ALDRIG säger jag nu! haha, jag ville ha bort de redan förra veckan...

Aja, iaf så har jag inte gjort så mkt annat idag förutom att städa undan och bytt allting. 
Eftersom jag inte är så värst piggelin så fick jag avboka träffen på mvc idag :/ Fick en ny tid nästa vecka.
Har iaf lagat mat och hunnit sova lite, Jonzi jobbar ändå till 22.30 så de gjorde inget att jag sov middag.
Jag lovade honom innan han åkte till jobbet att jag bara skulle ligga och gosa framför tvn hela dagen pga att jag inte är så pigg och pga ryggen, men de gick ju åt skogen så de lär jag väl få höra när han kommer hem haha.
Han kommer garanterat säga " Men du skulle ju ta de lugnt idag!" haha. Aja. Nu har jag de gjort iaf, kan ju inte sätta upp allt igen o låsas som ingenting HAHA!

Resten av veckan ser ut såhär:
Onsdag: Jonzi ledig, handla mat, Packa ner allt julpynt m.m till förrådet, sen på kvällen kommer förmodligen mamma och pappa.
Torsdag: Jonzi ledig. Ha körlektion och kanske gå på stan med baby.
Fredag: Leka med Minna!
Lördag: Förhoppningsvis göra nått kul efter att jonzi kommer hem från jobbet ( 13.00)
Söndag: Städa resten av lägenheten, byta lakan osv. Och tvättdag PYPAN! :P

Så ser veckan ut på ett ungefär. På måndag ska vi förhoppningsvis köpa en vagn.
Ska åka o kolla på den om hon som äger den har tid. Då är de klart iaf! Ska bli kul! :D
Sen har jag besök på mvc och körlektion nästa vecka också. Säkert nått mer som ska göras haha.
Men de tar jag då...

Nu har man också kommit in i de "gamla" rutinerna igen som var innan jul. Skönt.
Fast då var de ju kul att göra allt... Fast en gång om året räcker ju!
Aja, nu ska jag se om de finns nått sevärt på tvn...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: yohanna

i bland hjälp i bland knep... men det är inte lätt! i bland känner man sig handikappad... hehe me det är det värt!

2010-01-05 @ 23:30:18
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0