Kicking ur way out.

Jo ibland känns de som om bebisen försöker sparka/gnugga sig ut haha.
Men de är så myyysigt så h*n får sparka så mkt h*n vill!

Idag har vi inte gjort speciellt mkt. Drog vid 1-2 tiden till Danne och kolla på lite film sen drog vi till corner och käka!
Va hos Danne till ungefär halv 8 sen drog vi vidare till Willys och köpte lite gott inför kvällen.
När vi väl kom hem så satt vi  mest bara framför tvn, Älskling tränade .

Så nu har jag precis kommit från paradise hotel XL som gick i 1.5 tim. Man tror ju att man ska få se mkt som man inte får se i veckorna men de är mest bara sammanfattning. De mesta har man redan sett.
Nu så är de bara skitfilmer på tv, åh orka! Jag har verkligen tröttnat på att kolla på tv. Fast vad har man för val när klockan snart är 00.00? Kan ju inte direkt göra så mkt. Sova förstås men de är för tidigt ännu.

Fick tips från Bella att de är mycket järn i proviva! Skitbra ju! Älskar proviva.
Så de ska jag köpa på mig ett lager i veckan. Såg att de fanns en speciell proviva som var för kvinnor Proviva female hette den. Stod att den ökade järnhalten med 50% ? Ska jag tro på de? kanske... Ska iaf testa!

Nu ska jag väl dra till tvn och joina älskling i sängen som för övrigt äter nudlar haha.
Inga nudlar för mig inte, jag är proppmätt! Förresten så går jag in i vecka 29 idag :)

Gonatt och ciao på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0