Sluta skräm mig!

Åh bebisen va du skrämmde mig ikv!
Hade inte kännt sparkar på flera timmar, drack isvatten, tryckte på magen och hoppade!
Inga sparkar alls!

Jag blev riktigt orolig och funderade efter ett bra tag på att ringa till förlossningen.
Men så kände jag en jättespark! Följt av ett par stycken små...
Så nu är jag lugn igen, bebisen tog en riktig powernap skulle jag tro.

Men va orolig och rädd man kan bli! Man känner sig ju så maktlös!
Har de hänt nått så har de, då är de för sent liksom. Usch hemska tanke!


Imorse va jag med om nått läskigt!
Jonzi gick till jobbet vid 6 tiden och vid 8 tiden vaknade jag (halft).
Jag hörde ytterdörren låsas upp och öppnas, "någon" ( trodde de va jonzi) tog av sig skorna och gick in i sovrummet. Jag kisar med ögonen för o se och de är Jonzi som kommer med ytterkläderna på, han sätter sig i sängen och jag frågar " vad gör du hemma, är du sjuk?" Han lutar sig fram för o pussa mig sen försvinner han?!
Detta upprepas ungefär 4-5 ggr, alltså var de INTE på riktigt! jag hade hallucinerat/halvdrömt detta!

Efter att detta hänt 2 ggr blir jag riktigt rädd och börjar nästan gråta! Jag vet då att de inte händer på riktigt och är medveten om att jag hallucinerat! Men de bara fortsätter???! Efter 4 el 5e gången så blundar jag så håårt att jag verkligen somnar. När jag sen vaknar 2 timmar senare så mår jag precis som vanligt...

Jag kan erkänna att dehär va ett av de mest läskigaste jag varit med om! Jag var verkligen rädd!
Jag har hallucinerat en gång i mitt liv tidigare och då hade jag 40 graders feber. De va för 4 år sen och jag sov, jag vaknar av att jag hör något och vad är de jag ser? JO, ALLA mina möbler åker runt i hela sovrummet ner i golvet och längst bort i rummet sitter en gubbe på en bräda med hjul UTAN ben. Han var smutsig i ansiktet och han drar sig själv framåt med hjälp av brädan!
Jag va sååå rädd! Jag hade heller ingen nattlampa utan den enda lampa som fanns i rummet var taklampan och knappen var strax över gubbens huvud så inte vågade jag springa fram o tända!

Jag fick iaf panik gömde mig under täcket och till SLUT så somnar jag... Fy usch och blää är de jag kan säga om de!
De är verkligen hemskt när nått sånt händer, man får panik och känner sig maktlös!

Får hoppas att jag INTE får så igen, för nu tänkte jag faktiskt försöka sova! Lägger mig iaf i sängen och kollar på tv en stund. Ha en bra kväll/natt!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Yoanna

Jag gissar på att gubben utan ben kommer från arkiv x. Det har varit ett programm med en sådan. Det är typ en alien. Alltså finns han inte på riktigt:D Kram

2010-01-19 @ 10:04:41
URL: http://varldenarstor.blogg.se/
Postat av: Yoanna

Precis, lr asså jag fick faktiskt en förklaring häromdagen. Den lilla mannen som jag kallar han är en alien som vars son blev dödad på jorden av män. Så han hemsöker bara män så du behöver inte vara rädd:D Han typ kryper in i deras "bak" och spränger sig ut genom magen, lr nåt?

2010-01-19 @ 10:35:19
URL: http://varldenarstor.blogg.se/
Postat av: Tina S

ohh vad äkligt! jag är en sådan som kolalr så mkt på övernaturliga priogram, spöken o så, jag hade inte ens tittat upp om jag hade hört något :P haha :P Ja det är första barnet här :D ert med? =)

2010-01-19 @ 15:04:54
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0