Strax sovdags!

Ikväll känner jag mig trött faktiskt. Ska nog lägga mig rätt skapligt, kanske sätta på en film att somna till.
Har inte gjort speciellt mkt idag venne egentligen varför som jag är trött...

Har iaf storhandlat idag och lagat mat. Blev potatisgratäng. Mmm mumms!
Sen har jag bara suttit vid datorn och tvn faktiskt om jag ska va ärlig.
Fråga ju Ema och Minna om de ville se en film men ingen av dem orka så de får bli i veckan ist.

Ska iaf skriva upp veckans shema:

Måndag: Stoooorstäda hela lägenheten ( de behövs!) Ligger ju för fasen tillomed dammråttor på golvet.
Får se om jag hinner toan också, är ju så jäkla tråkigt att städa den men de måste man. Sen laga mat.tvätta kläder bläää.
Tisdag: Körlektion ( om den blir av så att säga) sen ska bilen besiktas. Får se vad resten av dagen erbjuder.
Onsdag: Jonzi ledig wieee!
Torsdag: Får se om de kanske blir en film med tjejerna. Plugga körkortsteori skulle ju behövas också.
Fredag: Undrar va som händer på fredag? Kom med förslag! Vill ni hitta på nått? SKRIV!
Lördag: Jonzi jobbar till 22.15 så jag är ensam heeela dagen. Får se om jag kanske drar på nått ståhej?
Brukar ju alltid vara lite småfest nånstans med tjejerna, så kanske hänger på dem en sväng och umgås. Så kan jag åka med Jonzi hem från jobbet.
Söndag: Jonzi jobbar samma idag igen, blir antagligen att ligga hemma och feta själv. Kolla en film och mysa med katten.

Ja så ser mina planer för veckan ut just nu. Brukar alltid göra de som står på shemat och mer därtill. Uppstår saker hela tiden tycker jag haha. Kanske blir att träffa nån gammal goding ( tjejkompis). Men de får vi se.
NU ska jag lägga mig i min stora varma säng!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0