Ellinor 20 år!

Får tacka för alla gratulationer jag fick igår! Nu är man ett år äldre... 20 år.

Som ni ser så har jag ändrat lite i bloggen också. Blev inte riktigt som jag tänkte mig men de va första gången jag våga mig på det. Lite saker som jag har kvar att fixa också.

Igår var iaf en toppendag! Trots vädret och den fruktansvärda huvudvärken.
Om jag ska va ärlig så var det den bästa födelsedagen hittills. Dagen börja med lite småpresenter som smink och nagellack av älskling och frukost.

Sen var han inlåst i köket ett par timmar där han fixa mat och tårta.
Jag hade ingen ANING om vad han laga.



Älskling hade gjort det SÅÅÅÅ fint! Han är helt underbar!


Han gjorde "plankstek", fast min plankstek var en färsk laxfilé då. Men oj va underbart gott det var!
Dolda talanger har han min man.


Här är tårtan han gjorde åt mig också. Jättegod! Tack älskling!
Gjort den helt själv och allt, blir ju riktigt stolt över honom.

Sen fick jag mer presenter efter maten.
Massa Cernitlera som jag önskat mig
Material till Leran, skalpel bla
Smink
Och den bästa presenten ett halsband med Leons och Alexanders namn ingraderat.





Datumen står på baksidan Leon och hans födelsedag, Alexander och datumet då vi för första gången träffades.
Sen kom mamma och pappa. Då fick jag mer presenter. Ett persikofärgat linne och ett par ljusa jeansleggings och cash. Fått pengar av mormor och morfar också, och av bror min.

Vi åt lite tårta sen gjorde vi iordning oss innan vi åkte till Andreas för lite fest. Mamma och pappa var barnvakt med andra ord. Vi gick ut för första gången sen Leon kom.


haha va besvärad jag ser ut xD





Drog ner en sväng på stan också och på morella blev jag bjuden på lite cider av Jimmie, han fick också en trubadur och hela morella att sjunga jag må hon leva för mig. Alla stod upp o titta på mig, medans jag satt ner och blev ganska så genererad haha.

Sen kom mamma o hämta oss strax efter kl 1. Rolig dag/kväll tack alla!

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jättesnyggt halsband, vem är det som har gjort det??? Jag vill med ha ett sånt halsband... :D

2010-07-18 @ 17:32:21
URL: http://cammmie.blogspot.com/
Postat av: bella

Grattis (bättre sent än aldrig), ser ut som en toppendag!

2010-07-18 @ 21:12:01
URL: http://bella.nu
Postat av: Sarah

Haha vad kul att dom sjöng för dig, och pinsamt hade nog jag tyckt! :P

Reinaldo berättade att trubaduren var jätteduktig. Han hade tydligen gjort om låtarna till sin egen stil och så och vad han snackade om:P Men han sa inte att han sjungit ja må hon leva;)



Grattis i efterskott! :)

2010-07-20 @ 03:12:24
URL: http://sarahsvensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0