Leons vaccinspruta

Idag har min prins fått sin 3 månadersspruta :/ Han skrek till som bara den när hon stack in nålarna...
Kunde knappt titta, inte Jonzi heller. Men sen fick han komma till oss och få tröst.

Tog tillväxt idag också:
Längd: 64 cm! 5 cm på en månad!
Vikt: 7340 gram! Måste ju va grädde i mina bröst eller nått? haha.

Kollade på kurvan och han är lika tjock som han är lång :) Perfekt!
Efter sprutorna har han varit lite gnällig, ville inte äta förens nyss (5.5 tim sen han åt sist) o han äter varanan till var 3e annars.

Leons utveckling: Helt stadig i nacke och rygg.
Sliter ner saker från bordet, slår på tangentbordet när man sitter med honom i knät vid datorn.
Drar över filt eller annat över ögonen när han ska sova och imorse vakna jag av att Leon skratta och då gjorde han det här :





Det som ligger på honom är hans kudde (?) som han VANLIGTVIS har huvudet på haha.
Hur han har fått den till magen det vet jag inte. Otroligt söt iaf!

De utvecklas ju så snabbt de små liven, kan inte förstå vissa personer som säger att denhär tiden ( då de är så små) är den tråkigaste (?) För isf måste de ju bli jättekul sen då. För jag älskar den här "perioden" då jag får se honom utvecklas o lära sig saker. Obeskrivligt vilken känsla man har!

Nu ska jag till min älskade prins och mysa lite, fortfarande lite gnällig efter sprutan.


Kommentarer
Postat av: sandra

ååååh vilken söting :D

2010-07-22 @ 12:00:35
URL: http://sandrayou.blogg.se/
Postat av: sandra

jätte söt :)

2010-07-22 @ 15:30:56
URL: http://justlittleme.webblogg.se/
Postat av: Anna

Det är så härligt, varje "period" tänker man "bättre än såhär kan det inte bli" =)Varenda gång :P Mys på !

2010-07-22 @ 21:20:00
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0