Prinsen har feber

Min lilla prins har feber idag efter vaccinsprutan han fick igår.
Tycker så himla synd om honom, sover som tur är för det mesta.

Var jättepigg på morgonen sen framåt eftermiddagen blev han gnällig och hängig då kolla jag tempen som låg på 37.7 sen efter en timme låg den på 38.2 :( Stackars min lilla älskling.
Jag har myst med honom hela dagen, förut somna han liggandes på mitt bröst, när han fått sova nästan en timme skulle ja lyfta upp honom, han hann inte ens vakna förens han gallskrek.

Han har varit sjukt mammig idag, men det gör absolut ingenting. Ska gosa med honom hela kvällen.
Som tur är så har han iaf sovit hela natten, får hoppas han gör de inatt också.

Nu ligger han och sover, ska tempen en sista gång sen innan det blir läggdags för kvällen, får hoppas att feber gått ner så han slipper panodil.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0