the sun is back

Lika varmt idag som alla andra dagar. Förlåt att jag klagar...

Ema åkte hem för en stund sen, vi tog en mjukglass på cafét på kvantum. Det var grejer.
Skulle ha kollat på en kaffebryggare också, men de glömde jag totalt bort. suck.

Nu sitter jag och väntar på att Älskling ska komma hem så vi kan åka och käka, är hungrig som bara den.
Leon ligger o tar sig en tupplur i babysittern.

Förresten så fick jag ut stickan idag som suttit i foten i 2 veckor!
Var på midsommar då jag skulle skjuta ifrån mig från bordet ( på altanen, trägolv och utan varken strumpor el skor)
Det gjorde så satans ont. Jag sa tillomed att de gjorde ondare än att tatuera mig.
Men idag åkte den ut, 6 mm lång. Nice.

Nä nu ska jag svettas vidare.
hade bra i värmen :)



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh vilken go liten kille :)

2010-07-09 @ 12:10:50
URL: http://comse.blogg.se/pluttsien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0