myslördag

Snart kommer nog pappa Alexander hem! Åh va vi har saknat honom!
Ska krama han hårt när han kommer hem.

Jag har fått i mig lite mat och Leon likaså.
Leon har blivit ett litet matvrak!
Frukost: Gröt
Lunch: Kalkon och ris fr 8 mån. + efterätt ( päron och kiwi)
Mellis:Amning
Middag(?): Macka, yoghurt och frukt.

Och sen blir det gröt och amning innan han somnar. Min duktiga Kille! <3

Tog tag i julklappsinslagningen förut.





Båda presenterna till lillskiten. Verkligen lyckat haha. 2 paket räckte pappret till!
Kolla aldrig hur många meter de va, tji fick jag. Får köpa nytt nästa vecka. Har ju "några" julklappar kvar.



Stod i köket förut och titta ut genom fönstret och tänkte då på vad jag gjorde för ca 1 år sen.
Då var jag gravid i typ 6 månaden (?) Började slå in alla julklappar och bara VÄNTA på att dagen skulle komma då jag skulle få bli mamma. 1 år senare har jag världens finaste son <3



DU ÄR MITT ALLT! <3


Kommentarer
Postat av: W- ung 3 barnsmamma & fotograf

varför ger du inte riktig middag till honom?? han är ju så stor nu. :)



haha samma här, men nu stryper ekonomin lite, kevins klappar är dyrare. får du pengar innan julafton?

kram

2010-11-27 @ 21:12:54
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0