Rekord

Shit igår var det rekordmånga unika besökare på min blogg, +100 % mer än vanligt?
Vakna för 10 minuter sen, Leon väckte mig. Han vägra sova längre haha.
Nu sitter han och leker.

Juste citerar från mig själv igår " Man törs inte ens va naken i sitt egna hem längre."
Eller alltså naken, jag går ju inte HELT naken, men på kvällarna brukar jag bara ha underkläder på mig.

Men man kan ju knappt ha de här! Vi bor på bottenvåning och så finns det en MAN som "råkade" titta in här en gång för flera månader sen och ÄNDA SEDAN DESS så har han kollat in varje dag ??? Jag skojjar inte, han gör de verkligen varje dag.

Äsch, nog talat om det. Idag ska vi ner en sväng på stan och greja lite.
KANSKE ska träffa Minna ikväll, om hon nu kryat på sig som jag bad henne att göra.




Den blåa "plingplongen" haha, den fick Leon av Joakim för den hade han själv när han va liten.
Dock så är ju Leon alltför liten för att kunna spela på den men han tycker de är skitskoj att slå på tangenterna HAHA...

Nu, frukost, lek och fix!


Kommentarer
Postat av: yohanna

blåst är nog bara förnamnet. patetisk, min största fråga va är hon så blåst lr spelar hon?

2010-10-28 @ 11:01:33
URL: http://yohannasvarld.blogg.se/
Postat av: minna

jag har kryat på maaah vet du :) så jag ses gärna sen hihi

2010-10-28 @ 11:34:58
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/
Postat av: madde

fin blogg!

2010-10-28 @ 14:07:40
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0