5 månader <3

Idag är det exakt 5 månader sen som Leon föddes. kl 12.13 kom han ut.
Lyckligaste ögonblicket i mitt liv.

Grattis Leon på din 5 månaders dag!



Bara några timmar gammal. Gud så underbart!



Och nu är du såhär stor! Underbara unge, du är vårt ALLT!

Leons " utveckling":
Kan sitta själv utan ryggstöd ( även på golvet) och har kunnat de några veckor.
Vänder på sig ( dock inte från mage till rygg än) .
Är helt stadig när han står upp, med hjälp av mig såklart. Idag ställde han sig upp SJÄLV när han satt på knä.
Han tog tag i min tröja och drog sig upp.

Går eller springer mer eller mindre i gåstolen.
Äter gröt och burkmat. Går hur bra som helst.
Ja gud det finns en miljon saker som jag kan säga, vill ni veta nått så fråga!

Nu ska jag iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0