Fuck u comments

Steg precis ut ur duschen, det va skönt!
Tränat ikväll igen, också skönt. Träningsvärk som fan sen igår i skinkorna, låren och baksidan av låren.

Tänkte påbörja ett cv ikväll faktiskt. Jag ska börja söka jobb!
Yeey! Dock så kommer jag inte ta nått jobb förens Leon slutat med amningen.
Så om jag får jobb ska Alexander ta pappaledigt.

Idag har jag varit så otroligt lat! Skulle ha gjort en massa saker.
Gått till öppna förskolan, öppnat ett nytt konto på banken, lämnat nyckeln till kyrkan och kollat saker på stan.
Jag gjorde INGET av dem sakerna, för när jag vakna i morse så va jag på tråkhumör. Kände inte för nånting.
Så Leon och jag var hemma hela dagen och lekte. Jag kan ju göra alla dem ärendena imorn eftersom jag ändå inte har nått att göra....

Idag såg jag att hans andra tand kommit upp lika mkt som hans första.
Tiden går snabbt?!
Idag och igår så har Leon varit superglad hela tiden! Bara skrattat!
Hjärtat <3

Nehepp, så om man ska ta tag i cv´t så man kanske kan leka lite med leran sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0