I don´t care if mondays blue

Bra låt...

Precis kommit hem från en kvällspromenad med älsklingarna.
Superskönt ju. Kvällspromenader är underskattade.

Idag var Ottilia här en stund, trevligt. Ska ses snart igen, allt för länge sen sist.
Så det får nog bli en tripp på stan nästa gång.
En dagspromenad har jag hunnit med också, så 2 promenader idag.

Och imorn kommer mamma så det blir lite promenad då med.
Ska ner på stan lite också tror jag om vi hinner. Imorn ska jag faktiskt skänka lite kläder till röda korset.
Har hur mkt kläder som helst som varken jag eller Jonzi använder. Tråkigt att slänga.

Leon har blivit så duktig. Idag har han suttit mycket ( utan ryggstöd) och så har han ätit morotspuré till lunch och gröt till kvällen. Nu sover han gott.

Ska måla naglarna strax, passar på medans Leon somnat för kvällen.
Sen ska jag sortera kläderna lite sen får det faktiskt bli sängen. Är ju en dag imorgon också. Har varit rätt duktig de senaste dagarna. Somnat i "tid", innan kl 1 iaf.





Sötaste grabben <3

Godnatt


Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Såhär ligger det till i varje fotografs ställning, allt hänger på vitbalans,ljus,tillbehör, exponering m.m ... man ställer in allt hur man vill att en bild ska se ut och beroende på vilket ljus man är i..

2010-09-07 @ 08:39:43
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Celia

Tuesdays grey and wednesdays too

2010-09-07 @ 08:53:32
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Nej det beror på vad man vill uppnå i en bild, det finns så mycket att lära dig om fotografering :) om du tittar på några av andra fotografs bilder så ser du olikheten på dem, allt beror på hur man vill ha bilden vad gör den livfull m.m.

2010-09-07 @ 12:40:57
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: nej, det var lite äckligt faktiskt ;D jaså? jag tycker det är väldigt intressant och undrar alltid över hur fan det kunde ske egentligen. hade velat va där, men inte som tysk! alltid skönt att se hitler bli dödad i kulregn på slutet dock ;) haha.

2010-09-07 @ 19:05:33
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0