Leons dop

Igår var det Leons dop. Vi gick upp tidigt för att fixa med smörgåstårtorna och fika.
Kan ju tillägga att vi var GANSKA stressade haha. Lokalen skulle dukas, vi skulle duschat och tårtorna skulle göras.
Som tur var så kom min mamma o pappa in, de dukade lokalen och tog hand om Leon.

Tog en del bilder, dock så kan jag inte lägga upp några från min kamera eftersom sladden fortfarande är borta!
Men jag tog en bild från mamma.



Klippte bort mig, jag hade ett fult flin haha. Leon efter att han fått vatten på huvudet, håret står åt alla håll.
Ser knappt ut som Leon  hihi. Men här ser man att han börjar bli brunögd.

Dopet gick jättebra, Leon var otroligt duktig :)
Efter dopet gick vi till lokalen, där bjöds det på hemmagjorda smörgåstårtor ( bilder kommer) sen tårta med Leons namn och datum på. Kakor, kaffe och dricka. Sen var det ju presentöppning.

Han fick så mycket fina saker! Ska försöka ta kort med mobilen och lägga in så ni får se.
Ska också skriva upp det mesta.

NU äntligen har vi fixat akvariumen också. Bilder på det kommer också. Lovar att uppdateringen ska bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0