Öppna förskolanm

Precis hemkommen från öppna förskolan. Var där med Ida, hon hade med sig Nellie och Livia stora damen Elina var ju på dagis.
Leon tyckte det var superkul, han var så lugnt och snäll hela tiden.
Det blir FLER gånger vi går dit, helt klart!

Efter det gick jag och Ida en promenad, skönt. Dock var de ju lite kallt, sen vart det skitvarmt haha.
Leon är så himla GO idag, han bara ligger och skrattar här brevid mig just nu.





Haha så fort jag kom hem åkte dessa kläder på. Hur skönt som helst.
Myskläder.

Och nu när jag ändå visar mina "former" haha, så kan jag ju tillägga att jag gått ner 17 kilo sammanlagt och jag gick upp 14 under graviditeten. Alltså 3 kilo extra. Har fortfarande den lilla putmagen som ni ser haha.

Den ska bort! Bli platt! Dock så måste jag ju träna och äta rätt för att den ska försvinna haha.
Får se hur det går.

Nu ska jag leka med gossen!


Kommentarer
Postat av: Carro

Shit va smal du blivit! Jätteduktigt att gå ner så mycket så snabbt.

Fint linne med föresten

/Carro

2010-09-09 @ 18:17:47
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

skaffat sillisar ? , ser nästan så ut, man brukar inte få fasta tuttar efter en förlossning + amning ;p

tack :), i still young , glad för det =)

kram

2010-09-10 @ 21:15:27
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

hahaha kunde inte sagt det bättre själv ;p

det är nog så för alla som fött barn, man är aldrig nöjd med dem som efter en förlossning .

kramar.

2010-09-11 @ 10:25:01
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0