Tänder på G?

Funderar på om det kan vara tänder på G. Leon har ju dregglat floder i typ 3 månader nu, "hugger" i min hand när jag kommer nära haha. Akta hand bits! och gnäller mer o mer.

Idag såg jag i underkäken något vitt, ser ut som om de skulle kunna va tänder som håller på o komma upp.
Men så fort jag ska titta i munnen på honom blir han ju VANSINNIG! Så jag kan knappt se nått.
Får se om det händer nått om nån vecka.



Shit, han kommer ju hata mig när jag ska borsta de små gaddarna på honom. Nä snälla tänder!
Vänta lite till!

Idag har vi faktiskt gått upp tidigt, gick upp vid halv 7 och stjusa Jonzi till jobbet.
När vi kom hem gick jag till Thess och Jonas ( de är i cypern) och gav deras kisse mat.
Leon somna ju såklart om och vakna inte förens efter 9.
Vid 10 åkte vi till kyrkan, prata om dopet o sådär.

Och nu har jag städat lägenheten, för de behövdes. Dammsugit, diskat, rensat växterna och annat smått o gott.
Snart ska jag och Leon ut en sväng, åka till rusta ska vi hihi. sen hämta pappa ( leons pappa ) på jobbet.
Hade gött!


Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

du märker det om du känner med fingret och det är hårt och svullet, det kan uppstå feber och massvis med gnällhet och han kan bli kinkig och inte vilja äta så bra som innan. :)

hehe okej, men ersättningen smakar ju ungefär som bröstmjölk. har ni testat välling då? jag tror inte att det är ersättningen det är fel på utan jag tror att det är mer ovanan, det gäller att inte ge upp, det är bra om dem lär sig flaska så ni slipper ha sånt problem sen.



min dotter fick godnatt vällingen från 6 mån, det var konstigt för henne såklart med tanke på att den är tjockare och har en grövre smak. hon är väldigt speciell både när det gäller nappar och flaskor och välling osv.. men ersättning tar hon fint för det smakar som bröstmjölk. :)

kram

2010-09-22 @ 19:24:56
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0