1 år och lite bilder

Jag kommer ha fullt upp hela dagen så jag kommer inte hinna skriva nått i bloggen så jag gör det nu när jag inte har så mkt att göra.

Leon var superglad hela dagen igår, helt överväldigad av alla presenter.
Han fick så mycket att han inte hann öppna alla igår så han fick även lite imorse.



Leon öppnar första paketet.



Även fått sin gunghäst som var mycket rolig hihi.


Nu är även pappa hemkommen dags för fler presenter!








Stora paketet. Undrar vad det kan vara.





Ett eget bollhaaaaaav! Leon som älskar bollar, blev helt överlycklig. Där satt han resten av kvällen.
150 bollar, om en vecka kommer det bara vara hälften kvar haha.



Nya favoritrummet. Han fick även kläder som jag inte orkat ta kort på, idag fick han ett stort leksakskeyboard med massa djurläten och tuffa låtar haha. Så nu har han att göra.

Nu ska jag diska och göra iordning lite. Duschat har jag redan hunnit. Juste blåsa ballonger också...
Mycket fix inför första kalaset :)


Kommentarer
Postat av: minna

hahaha vilket gulligt bollhav,ett sånt skulle man ha.

2011-04-16 @ 11:44:23
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/
Postat av: Hannah

Vart har ni köpt bollhavet? Ser jättehärligt ut :)

2011-04-19 @ 18:36:49
URL: http://ladyinblonde.blogspot.com
Postat av: Mamma Ewa & lilla Noel

Tack å grattis till Leon :)) Vilket datum fyllde han?

Härligt bollhav förresten, de skulle noel haft ;) Vars hittar man det??



2011-04-19 @ 23:59:57
URL: http://ewakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0