Dålig uppdatering

Jag jobbade igår och jag ska om 10 minuter åka och jobba igen. Därför jag inte hunnit uppdatera.
Jag hoppas vi kan hitta på nått idag när jag slutar för jag jobbar bara till kl 2. Ta en promenad kanske.

Förresten så sålde jag ett linne igår också. Så både en kjol och linne är redan sålt. 170 kr för båda, lätt värt då jag aldrig ens velat använda dem. Så nån dag så ska jag gå ner till förrådet och kolla va jag kan hitta som vi inte vill ha.

Veckan ser ut att bli bra, nu är alla friska från magsjukan så nu kan man börja träffa folk igen. Ottilia skulle jag kanske träffa på torsdag och Ida och Minna ska jag träffa nån dag också.
Gött! Nä nu måste jag klä på mig. Ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: minna

Vilken dag vill du ses?? :)

2011-04-04 @ 12:42:31
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0