GLAD PÅSK

Åh jag kan knappt vänta, senare idag ska vi till Leons farmor och äta påskmat, det är ju så gott!
Plus att man slipper laga mat själv för en gångs skull.

Dagens planer är:
Gå ner till stan och kolla lite kläder, gå vidare till willys för storhandling.
Ska hinna förbi biltema och köpa en förvaringslåda till Leons leksaker.
Hem, duscha, fixa och sen hämta upp älskling.

Förresten så har jag storstädat Leons rum nu, flyttat in hans säng och fixat vårt sovrum. Blev lite tomt brevid sängen nu :( Har iaf fått tillbaka mitt nattduksbord som jag saknat, men kommer sakna Leon mer. Blir nog att sova hos Leon inatt i hans rum. Tur att jag har en madrass som jag kan lägga ut.
Peppar peppar på att det kommer gå bra.

Nu måste jag sminka mig och ge Leon lunch innan det blir stan.



GLAD PÅSK Mina kära läsare


Kommentarer
Postat av: minna

glad påsk på dah! :)

2011-04-22 @ 12:12:05
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0