Wiihuuu

Vissa saker kan man bara inte få ut ur huvudet! Ni vet när man köpt nånting som man letat efter jättelänge som man är nöjd med, sen typ en vecka efter så hittar man nått MYCKET finare och billigare av samma slag!
Åh va besviken jag är!

Aja, jag har iaf varit duktig idag och gått en lång lång promenad med Minna. Gick vid 12.40 och kom hem 15.30. Bra ju! Vi ska nog ses imorn igen, kanske blir en liten promenad då också.
Var otroligt skönt att komma ut och prata lite nu när man legat hemma i nästan 1 vecka och varit sjuk.

Nu har iaf både jag och Leon fått i oss ALLTFÖR mycket mat i magen ( iaf jag) så jag känner mig faktiskt spyfärdig.
Hoppas även jag orkar träna lite ikväll här hemma när lillfisen somnat.
Jag är så otränad nu, musklerna hänger mer än vad de borde höhö.

Nä nu ska jag leka med Leon för han är förstörd för att jag tog hans russinpaket.


Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

Hoppas att du får en trevlig onsdags kväll :) KRAM

2011-04-13 @ 18:59:39
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0