Ölands djurpark del 2

Ska strax ner på stan och göra en massa tråkiga ärenden. Men innan det så ska jag blogga lite tänkte jag.
Igår var vi som sagt och plockade svamp och förutom svamp så fick Leon ett stort myggbett IGEN vid ögat så idag är det svullet... Suck.

Fikade hos mamma, sen åkte vi in till stan igen och åt donken. PÅ kvällen åkte jag till min tvillingsjäl Ida. Vi pratade hela kvällen, skönt att bara snacka o inte kolla film ibland.
iaf nu kommer fler bilder!











Tigern ska SÄTTA sig men de ser ut som om han ska springa haha



Vackra djur dedär. Fick en film på när det såg ut som om ena tigern skulle hoppa på oss. Vi var faktiskt rädda haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0