Stanna hemma

Idag vill jag bara stanna hemma och ligga i sängen och feta, men nej det går inte för jag måste jobba kväll :(
Fast lika bra att komma ut. Ringde förresten lite jobb nyss så i september får jag jobba lite på ett annat ställe.

Nästa vecka så ska jag verkligen ha en egen dag! Fixa naglar, hår o hej fadderullan.
Jag blir jämt likadan när jag ska klippa/färga håret, precis innan jag gör det tänker jag ALLTID fast jag har så fint hår behöver jag verkligen klippa/färga det? Samma visa varje gång.



Tony & Jag på balen :D

Saknar dethär håret som jag hade på balen, men det är nog lite för mörkt för mig. Hade löshår då också och det har ja ju inte nu för mitt hår växer ju som ogräs så det behövs inget löshår. Nu ska jag käka frukost så jag blir lite pigg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0