Julmust

Jag är totalt slut idag och jag har inte ens börjat jobba än.
Igår jobbade jag 7-16, jag hann även ta en lunch med finaste Frida och köpa den sista julklappen.
När jag kom hem hade Jocke kommit på intåg. På kvällen såg vi Harry Potter och hade roliga diskussioner om Fråga Olle.

Inatt har jag sovit ungefäääär, ja nån timme sammanlagt. Leon sov jättedåligt, klättrade på mig, gnöllade runt i sängen. Till slut så somnade han ordentligt och då var kl 04.00 på natten. Sen gick vi upp innan 8 idag. Jag har spänningshuvudvärk fortfarande, haft de en hel vecka i sträck nu.

Frida kom hit imorse och då var det dags för hårfärgning. Jag valde kanske en för ljus färg? Det blev nån röd ton i hårbotten men det blev helt ok. Klippt mig också. Och Frida gick från Blond till Brunett! niice!
Men jag vill förändra nått mer med håret men vet inte vad.

Imorgon är det julafton! Och jag är ledig wihuuu!
Gud va mysigt de kommer bli. Tyvärr jobbar jag ju söndagkväll men de gör inte så mkt. cash!
Nu ska jag vila lite innan Leon vaknar. Sen ska vi till Jonas o Anna för o Fira Emil som fyller 1 år idag!
Sen jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0