Laxen?

Gud vad trött jag är. Varför ska jag alltid somna vid 1 halv 2 varje natt?
Igårkväll var ju dock lite undantag till att jag somnade sent. Jag började må så jävla illa igår så jag trodde att vinterkräcksjukan hade tagit mig.

Jag verkligen hatar att spy, panik. Sen kom jag på. Jag åt ju lax till middag igår och lite av laxen smakade mysko, det har hänt förut att jag blivit jättedålig av lax. PLUS att när jag köpte laxen fråga jag älskling " denhär laxen är inte dålig va?" med tanke på märket. Jag tror ändå jag kom undan för denhär gången.


Just nu mår jag typ precis som vanligt, hoppas det håller i sig. Idag ska jag vila och förhoppningsvis hinna lämna ett papper på arbetsförmedlingen. Nu ska jag mysa med Leon innan dagis.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hjälp! Jag köpte lax igår.. Vad var det för märke?

2011-12-13 @ 06:27:11
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0