När blir vi friska?

Nu har jag fått i mig en sallad med pasta, kräftstjärtar och grönsaker. Det är vad jag ätit idag.
Min mage är värre idag än igår, jag står typ snart inte ut.

Vi som sett fram emot denhär veckan, hade mysigt, äta gott osv. Men det verkar inte bli så.
Dehär dagarna har varit allt annat än mysiga. Tycker fortfarande synd om mig själv och min familj såklart. Mamma fick de ju igår också. Jag är hemma från jobbet idag, men imorn känner jag att jag måste gå.

Jag har haft lite småpanik hela dagen idag, ska ha hunnit storstäda (dammsuga, skura, damma) diska, tvätta 1 milj kg tvätt, och pynta. Ja ni ser. Lite av det har jag hunnit, även bytt alla sängkläder och vädrat ut. Nu ska jag sprita lägenheten också så bakterierna försvinner.

Känner mig så ledsen nu när vi är sjuka, den enda som börjar bli sig själv är väl Leon men han är fortfarande förkyld. Jag var orolig för denhär veckan, för planen var att Leon skulle gå långa dagar på dagis hela veckan, men istället blir det att vara hemma hela veckan ist. Jag ber till gud att vi ska ha turen att vara någorlunda friska på julafton iaf. I BEG U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0