Tisdag

Jag har blivit bortskämd i typ en hel vecka nu, Leon ger mig sovmorgon. Jag som måste upp tidigt, men man får väl passa på att sova när man kan, eller?

Nu sitter jag och planerar en massa. Vi ska förhoppningsvis till IKEA imorgon och köpa en nya bänk till hallen.
Och om vi gör det måste ju den stora bokhyllan i hallen hamna någonstans, i Leons rum. Och då måste hans garderober hamna nån annan stans? Jo i förrådet. Det planerar jag nu, men kommer de få plats?? Måste kollas upp!

Igår lekte vi verkligen hela kvällen, först byggde vi med Lego, eller ja mest jag och älskling. Vi gjorde ett hus haha.
Sen fick Leon testa sin nya Lera han fick av mommo o moffa.







Han tyckte det var superkul, klockan tickade iväg och han skulle sova. Det var inte populärt, han ville ju leka!
Han ska få leka mer med det idag.

Här har vi sömntutan idag.



Myser i nya kakmonstret-pyjamas. hiihi.

Ikväll kommer Joakim hit och ska premiärkolla Transformers 3 som vi fick av min bror i julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0