fuck you snow

åååh va sur jag blir, måste det fortsätta snöa eller?
Idag ska jag och Leon åka och storhandla, det är det enda som står på shemat idag.

Stjusa Alexander till jobbet förut och när jag kommer hem igen inser jag att jag inte har nån nyckel... Så bara att sätta sig i bilen igen och köra tillbaka till hans jobb. Så störigt när sånt händer.

Ska slänga upp lite bilder på när Leon bada igår kväll.







Och där åker grodan i :P Han älskar badleksakerna han fick av mommo o moffa.
NU sitter han på golvet och leker.

Alexander ska ju jobba hela helgen, vad ska vi då hitta på ? Nån som vill ses?
Just let me know.

Nu ska jag leka vidare sen skriva inköpslista...


Kommentarer
Postat av: Tova

åhh så söt ^^ Elliot älskar verkligen att bada nuförtiden, plaskar runt så det blir översvämning i hela badrummet typ, haha

Trevlig helg på er!

2011-02-11 @ 17:31:13
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0