I like your style

Åh herregud, jag kan knappt tro det själv, Men jag somnade kl 21.00 igår kväll!
Skulle söva Leon och så somnade jag själv och sov till kl 8 idag. Vaknat ett par ggr inatt dock, för blöjbyte och napp.

Konstiga är att ju längre man sover desto tröttare blir man, iaf jag haha.
Leon är dock jättepigg.







Leon och Virus just nu. Leon lyckades ta av sig byxorna helt själv idag också... Suck haha.
Förstår inte hur han lyckas.

Igår tränade jag förresten, men körde bara kondition då. Det behövs det med. Jag ska försöka komma iväg idag också. Men de snöar ju så förjävligt ute. Och så ska vi hinna storhandla också.

Äsch, de hinner vi. Nu ska vi käka frulle!


Kommentarer
Postat av: minna

haha han tycker väl de är skönt o lufte sah lite!

2011-02-22 @ 11:33:43
URL: http://minnakaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0