kan hon kan jag

Jag har varit halvduktig idag. Tog en lång promenad även idag och det är ju jättehärligt, tråkigt bara att jag bara kan gå åt 2 håll, inte så kul.

Dock så åt jag ju kladdkaka imorse istället för frukost... Jättenyttigt eller hur?
Första gången på typ 8 månader som jag skippat frukosten. Illa. Okej en gång gör inget.



Kladdkakan var ju kvar sen igår, men igår åt jag med glass. Va inte speciellt passande faktiskt.
Det var hallonglass ( som jag annars älskar). Åh varför är jag så svag för glass och choklad???

Men nu har jag tittat på i form med Anna Anka, där fick jag lite motivation igen haha.
Ska försöka komma iväg både imorgon och på tisdag och träna. Ska även köra lite hemma ikväll med vikterna.

Hur många ggr har jag inte sagt Beach 20XX, och iår blir det beach 2011. Jag vill ju så gärna kunna gå i shorts...
Blöööö. Hur kan de va så svårt hahah!

Jag har inte ätit en enda godisbit iår iaf, men som ni ser hindrar det inte mig från att äta annat onyttigt.
Nu drar jag fan in glass också, eller chips. Nått av de ska bort iaf...


Kommentarer
Postat av: Ema

ät sånt på helgerna istället! kroppen kan allt må bra av lite sötsaker ibland också, då kan man se det som en liten belöning också om man lyckats hålla sig ifrån allt onyttigt i veckorna :)

2011-02-13 @ 19:24:49
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

ibland får man ju vara lite onyttig :)

jodå det daltar lite upp och ner. verkar aldrig bli friska iaf :/

hur är det med er?

kram

2011-02-14 @ 06:02:38
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: i min lilla lilla värld

Äh, ibland får man =)



Tar han flaskan över huvud taget? Isf kan du börja blanda din mjölk med lite ersättning och stegvis öka mängden ersättning

2011-02-14 @ 10:51:58
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0