Klättrar på väggarna

Jag har så jäkla tråååååkigt! Planen var ju som sagt att gå till öppna förskolan idag, sen kanske hänga lite efteråt.
Men nu blev ju inte det av, så nu är jag ensam hemma till kl 23.00 ikväll!

Ska iaf ta mig en promenad sen så Leon får komma ut o ta lite frisk luft.
Sen laga mat och måla naglarna.

Leon är i full rulle hela tiden, allt ska tas på. Badrummet och köket är roligast att rymma till.
Han har redan haft sönder en blomkruka haha.



Sen har han fått nån NAPPMANI, han ska hålla i alla samtidigt. Händer ibland att han har 2 st i munnen.
Blir nog svårt att sluta med napp i framtiden.


Klänger på mammas ben <3

Nu går han runt och försöker säga titta men de låter mer "tisshhhta" eller nått sånt haha.
Så underbart nu när han börjar prata lite.

Förresten så har jag fått en aning om varför Leon vaknar och skriker på nätterna.
Anna sa att han kanske hade nattskräck. Och ja jag tror det stämmer.

Han vaknar nästan alltid vid samma tidpunkt på natten, ställer sig upp och skriker. Oftast otröstbar.
De sover tydligen jättedjupt när de gör så, men man kan ju tro att de är vakna. Inatt gick det lite bättre.
Hoppas det går över snart.

Amningen kommer förhoppningsvis avta nu, han vill inte amma mer verkar de som. Han byter bröst hela tiden, snuttar inte ens 2 sekunder. Och jag har mjölk kvar de har jag redan kollat.

Nu ska jag göra mig iordning för promenix.


Kommentarer
Postat av: Anna

Provade ni väcka upp honom innan?

2011-02-16 @ 15:50:21
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0