Trött som ett

Nu är jag fasen så trött. Bara en morgon kvar att gå upp tidigt sen får jag sovmorgon på onsdag för jag jobbar kväll, det behövs. Idag direkt efter jobbet åkte jag och tränade, dock så hade jag inte så mycket energi. Att träna på en tom mage är inte ok. Jag äter aldrig lunch på jobbet bara frukost. Ändring på det kanske.

Kom hem laga mat, sen la jag mig i soffan höll såklart på att somna så därför satt jag mig här.
Fick lönen idag och både jag och Alexander fick en jäkla bra lön, passar bra nu när vi ska till Ullared nästa vecka katchiiiing!



Har dåligt med bilder så jag slänger upp en bild på det finaste jag har! Här var han ungefär 6 timmar gammal <3



Och här är han 15 månader <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0