Ash gorgeous

Vilken härlig dag det varit, jag är skittrött i benen nu.
Börja med att lämna lillfisen på dagis, sen inväntade jag Ottilia som skulle komma.



Give meeee five! Busar med kissen innan dagis.



Mamman idag. Jag tänker inte på att jag har så långt hår som jag faktiskt har. Ser de på bilder istället haha.

När Ottilia kom åkte vi och shoppade lite till hennes hus, mycket trevligt att ses igen. Vi lunchade även och hämtade Leon på dagis efteråt. Blev lite mer shopping sen drog hon sig vidare hem och jag vidare till Kvantum.

Hem lämna varor, ge Leon mat osv sen vidare till Willys och handla även där.
Midsommar is the shit, snacka om folk överallt som inte bryr sig om nån annan än sig själva i affärerna.
aja nog om de, nu ska jag vila fötterna.


Kommentarer
Postat av: Tarjeiemine

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-11-22 @ 16:08:09
URL: http://tarjeiemine.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0