B double O T Y

Dåligt med uppdatering, eller hur? Det är ganska tyst här hemma just nu haha, har en bakiskarl som ligger i soffan helt utslagen efter gårdagen :) Leon är snäll o leker själv och jag vilar ryggen.

Igår kom Ida till mig när Alexander var på fest, vi handla lite gott, kolla på tv, prata om allt mellan himmel och jord och så spelade vi lite Dj Hero haha, de va kul.
Jag jobbade även igår till kl 4, och tyvärr så tar min rygg rätt mycket stryk just nu. Har haft ont i 3 veckor nu, och att bära tungt o lyfta gör de ju inte bättre.

Aja inte klaga nu, idag ska jag ju faktiskt bara ligga inne och mysa. Kolla på film, äta flott och mysa. Synd bara att karln ska iväg o jobba vid halv 3, då blir jag och Leon ensamma. Nu ska jag lägga mig brevid min utslagna karl så uppdaterar jag senare med bilder.


Kommentarer
Postat av: Ema

gick du inte på läkemedel/lyfttekniken som var i veckan? eller du kanske har varit där förut. helt sjukt hur lätt det var att lyfta och vända på någon när man gjorde helt rätt.

2011-06-18 @ 13:49:53
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0