Det finaste jag har <3

Sådär ja, nu blir man ensam några timmar då, dem timmarna brukar ändå gå ganska snabbt.
Eftersom jag ska börja jobba på riktigt nu i helgen så tänker jag bara ta en LATDAG, kolla på film och mysa i soffan ( tills Leon kommer hem)



Igår var Leon riktigt trött haha, jag kittlade, jag pussade och jag kramade men icke sa nicke. Han skulle sova haha. Fått pappas morgontrötthet kanske? Iaf, fick han att gå upp 5 minuter innan vi skulle gå till dagis, tur att de hade frukosten framme när vi kom.



Idag var det han som väckte mig, han försökte smyga ut till köket men med mina superöron hinner han inte ens komma utanför sovrummet. Om ni undrar varför han sover hos oss är det för att jag alltid tar in honom på morgonen då han vaknar runt halv 6, då somnar han om hos oss till 7-8.

Det finaste! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0