ensam buhuuu

Precis lämnat lillfisen på dagis, känner mig SÅ ensam. Första gången jag är helt ensam hemma på kanske 1 år?
Ovant, men får passa på nu att göra saker som behövs göras.

Igår morse gick jag ner till arbetsförmedlingen, visa alla papper sa hej då och gick och mötte Minna.
Vi köpte mat på Willys sen gick vi hem till mig och chilla lite ute.



Dagens mat... Ser ni vilket jävla hamburgerbröd?? Det var ENORMT! Fast hamburgaren var ju dock hälften, överflödigt bröd fick Leon haha. Sjukt gott var det iaf, även fast vi höll på att spricka vid matbordet.



Finaste <3

Jäsa framför tvn och smälta maten så vi skulle kunna hugga in på chipsen på kvällen haha.


(sämst bild) haha

Tanka filmen The rite, eftersom vi inte följde den i detalj så missa man en del och då blir filmen, sådär.
Men vi hade sjukt kul iaf, garva en hel del på kvällen av en massa gamla minnen. Skjutsa hem henne runt 12 tiden, vi bestämde att vi skulle göra om detta snart!

Jag får passa på o njuta av mig "egentid" nu när jag är ensam för nästa vecka börjar jobbet, shemat är klart, vissa veckor är sämre än andra men men cash är det iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0