grill

Jag suger på uppdatering ibland haha gör inget för jag bryr mig inte längre, bara kul o kolla tillbaka liksom.

Igår när jag jobbat klart så säger Alexander att vi ska åka o grilla hos Jonas o Anna, Jonas är bra på att övertala han haha, fast bra ju, för de va ju hur trevligt som helst.



Det tog ju bara sisådär en evighet för grabbarna att sätta ihop grillen, men till SLUT fixa dem det.



Leon käkar bröd ( ovanligt, brödunge)



Nova, Jonas och Anna.



SnyggJouline ville inte va med på kort så hon gömde sig bakom bärsen...



Älskling kläcker en cider, det var han värd efter allt jobb i solen <3
Bam fick sköta grillen, dock så fick man ju typ stå 3 meter ifrån den utan att bränna sig haha.

Mycket trevligt hade vi, satt oss i gräset och chilla efter maten medans barnen stojja omkring.
Sen blev bara hem o lägga sig mer el mindre.



Måste bara lägga upp denhär bilden också som jag hitta på kameran nu. Tydligen så hade han fått en skål med frukt av pappa i soffan och det var family guy på tv. Ja där kan han sitta ett bra tag då <3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0