Saturdaaaaay

Att vakna av solsken tidigt på morgonen var helt underbart idag. Vakna vid 7 men gick upp strax innan halv 8.
Lite sovmorgon med andra ord. Leon fick gröt sen tog vi oss en morgonpromenad. Det var superskönt.

Älskling låg kvar hemma och sov, men hade faktiskt vaknat när jag kom tillbaka, så det blev lite mys framför tvn en stund. Nu har vi alla ätit frukost (+mellis till Leon) och är redo för en superbra lördag.

Dagen: Åka och titta (köpa) tapeter till köket, kolla möbler till hallen. Handla gott tills ikväll och vara ute en stund.
Nu kommer snart våren hoppas jag.

Igår: Fixa med delegering, sen åkte jag och Leon till familjen Rosenquist/Olofsson.











Tillbringade hela dagen där, kom vid 12 på dagen och åkte hem strax efter 10 på kvällen.
Vi var på Willys och handlade, lekte med barnen, åt gott och kollade på tv och bara mös.

Alla barnen somnade tidigt igår så det var riktigt skönt att bara sitta och ta det lugnt framför tvn med läsk och chips.
Kollade på 101 sätt att åka ur en gameshow, sexfällan, varning för barn och lite big brother haha.

Så jag får Tacka hela familjen för en supermysig dag/kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0