Verkligen söndag?

Är det verkligen söndag idag? känns inte som de...
Leon är jättesjuk, som sist fast "konstigare" han är inte sig själv. Han kollade jättelustigt på oss förut, men det gick över som tur va när han sovit.

Jag och Alexander har sysselsatt oss med pussel och disk medans lillfisen har sovit.
Jag ska iväg och jobba sen, ska bli kul. FAKTISKT!
Hoppas jag får jobba mer och mer framöver, ska ju jobba nästa helg igen.

Veckan som kommer, kommer nog bli helt ok. Ida, jag och Minna ska ut och äta eftersom Minna fyllt år. Ska även ha lite mys på tisdagkvällen. Sen ska jag till mamma och pappa nån dag och välkomna den nya familjemedlemen efter veckans tragedi.
spännande!



En väldigt liten Leon bjuder jag på idag. Här var han inte alls gammal, men han har ändå hunnit lära sig hur man chillar.

Nu pusseldags!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad lik han var Alexander på den bilden!

2011-03-06 @ 14:34:40
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0