Your wish is granted

Jag sitter här och jäspar och klockan är inte ens 23 än. Jag har iaf kommit hem från jobbet för en kort stund sen.
Det gick superbra att jobba idag, första riktiga jobbdagen avklarad. Jag vill jobba mera mera mera.

När Leon börjar på dagis så hoppas jag på mkt jobb. Jag trivs så bra redan!

Förresten så har jag köpt ett pussel! 1500 bitar... Första pusslet jag köper och det blir 1500 bitar haha. Hur ska de gå? men vafan 10 kr för ett pussel gör mig ingenting om det inte blir klart.

Nu ska vi se Solsidan som jag missa förut.


Kommentarer
Postat av: Anna

Äter cerazette, har ätit drygt en vecka. Det är väl kanske humöret som det märks på, stackars min lilla familj;) o finnar, jävla finnar :P



Skulle satt in en spiral, men det gick inte :(

2011-03-07 @ 11:12:10
URL: http://ludiicrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0